gubben, boyfriend, min man, darling/baby osv

0kommentarer

Typiskt Jennie: tillfälliga besattheter, ful i mun, rätt briljant humor, cola = exempel på livslång besatthet, TV, duktigaste berättaren (jag tror bl.a. att jag faktiskt har hört Schulmans sommarprat där han hyllar sin fru Amanda. För jag älskar det. Men det är inte så. Fick det bara förklarat i bilen en gång), vill att saker skall hållas äkta, mångsidig, skarp, misstänker ibland att hon är hälften manga-gubbe.

 

Förresten: borde vi bestämma ett speciellt ord att använda när vi pratar om pojkvänner? Exempel jag läst på andra bloggar är: gubben, boyfriend, min man, darling/baby osv.

 

Oväntat: att jag var tvungen att visa min bh fyra gånger på jobbet idag. Alla älskar den. Är extremt nöjd över detta.

 / Anna

Kommentera

Publiceras ej