Bananen som skakade om världen

3kommentarer



Den här kaffemuggen (som styr upp en morgon som börjar lite för tidigt i lite för grått väder) gör mig glad av två anledningar. Eller nej, tre. För det första så är kaffet hemskt gott. För det andra står det: En latte por favor. Por Favor som jag inte längre kan läsa utan att få upp lille Jerrys röst i huvudet. Och helt plötsligt har man väldigt roligt med muggen. För det tredje så inbillar jag mig att det är du Jennie som är chaufför i den lilla bilen högst upp. Typ en dag när du har Niklas i baksätet, på väg till OK för att köpa en cola.


En bild på gårdagens kvällsfika. Nu känns det som att jag lägger upp den bara för att jag är hungrig.. Kaviar blir ju rätt osexigt på bild.


Jag är verkligen inte så rebellisk av mig. Men stunder som denna, när jag ensam på en bänk luftar fötterna innan jag ska gå in till jobbet igen, då känner jag mig rätt nära. Och visst. Det är inte så härligt att se mina strumpor/fötter på bild. Men efter Kickis banan-bild på instagram imorse så känner jag att det är lite fritt fram?!


Hos oss på NT är bakgrundsbilderna vårt främsta sätt att uttrycka något vi sett/gillat under veckan. Så varsågod: dagens val av personalen.

3 kommentarer

Diego

23 Apr 2012 20:30

Efter kickis bild är allt tillåtet! Banan-bilden var hemsk osexig!

Isabelle

23 Apr 2012 22:43

"Hen kan du vara själv. Gubbkärring." Dör lite. Haha.

Kiki

23 Apr 2012 23:11

Men jag säger det igen, bananen må vara osexig men den var iaf god och mättade min mage. Kul att bli omnämd i pslivet dock, hihi!

Kommentera

Publiceras ej