(3.07)

0kommentarer

Okej..
Jag vet inte om man i detta utkast (3.07) ser hur sent jag verkligen skriver detta. Så jag vill vara tydlig. Vill blev till ex "vukk" vid första försöket. Jag är berusad. Jag visste att mitt kort var trasigt men tog ändå en taxi hem och "fattade ingenting" när samma kort inte fungerade. Ops. Fick åka gratis för att föraren tog på sig ansvaret. Mår såhär i efterhand dåligt över det men ja. Sparade ändå pengar. Hehe. Ligger i sängen och äter glass som Karl har gjort själv. För att han är duktig såklart. Varför är han inte hemma? Känns skumt men okej, han har det säkert bra. Glassen smakar saffran/citron. Är god och kall. Sval. Det har varit speciellt att vara "ute" med sina arbetskamrater. Jag har bråkat lite, bör erkännas. Jag har pratat allvar, erkänt saker, pratat öppet om första intyck, undvikt kyssar (det här kmr inte att stå kvar här i slutet, jennie påminn mig om att tabort det), blivit pussad i en taxi och samlat lite snaskiga news till dig. Jennie alltså. Ingen läsare. För vi har inga än.
Hm. Nu kom Kalle hem. Han blev inte arg över att jag ätit upp glassen. YEAH!
Hoppas att alla i björnstammen lät dig vara ifred. Som du ville. Fett osoft annars. Hejdå.

/ Anna

Kommentera

Publiceras ej